reklama

Čas si robí čo chce...

Dlhé a krátke víkendy ma vedie teda poriadne rozhádzať. Najmä ak trvajú vždy len od piatku do nedele.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Asi to pozná každý človek. Študent aj pracujúci. Počas roka sa vystrieda 52 víkendov,ktoré napriek rovnakej časovej dĺžke rozhodne rovnako dlhé nie sú. Nehovorím len o počte hodín počas ktorých svieti slnko. Ide o to, či si človek dokáženájsť nejakú zmysluplnú činnosť na každý víkend, pri ktorej by si oddýchol a súčasnerobil niečo... NIEČO. Nie je všetko len o práci...Aspoň nie o rovnakej práci, ktorú robím počas pracovného týždňa. Nech by som malsvoju prácu neviem ako rad, neviem si predstaviť, že by som si cez sobotu a nedeľunenaplánoval niečo iné. Jednoducho mať pocit že stereotyp, v ktorom sa ocitám odpondelka do piatku je len ilúzia a nič také mi nehrozí. Alebo si možno potrebujemoddýchnuť od starosti bežného života, zájsť si do prírody a nachvíľku zavrieť očia len tak nechať plynúť čas. (teda nie že by si čas neplynul aj bez toho aby sommu to ja povolil, ale pekne to znie)A práve v takýchto chvíľkach som s toho trochu mimo. Keď si chcem oddýchnuť a jednoduchosa akoby vypnem a ¨nechávam plynúť čas¨, ten ¨mizera¨ si trieli o sto šesť. Prečoje to tak, že ak sa nájde deň, kedy nie som natoľko zaneprázdnený, ale nenapadá minič iné, čo by som mal robiť a jednoducho sa nudím, tak to trvá nenormálne dlho.V takej chvíli mam pocit, že som sa vymkol časopriestoru, pretože všetkým trvá polhodina 30 minút iba mne 2 hodiny. Zastihol som sa, že táto sranda s časom sa mi nestáva len cez nudné víkendy ale občasi ráno keď sa náhodou zobudím skôr ako mi zazvoní budík. Prehadzujem sa na postelia netrpezlivo čakám kedy ten nepodarenec konečne zazvoní. Len sa divím prečo somdoteraz ani raz nevstal ešte skôr ako zazvoní. Veď nie so AŽ TAKÝ LENIVEC! Asi to najbližšie skúsim a ak to dobre dopadne dám vám o tomvedieť...

Michal Vrták

Michal Vrták

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je to pokus o samostatneho jedinca spoliehajúceho sa na nevyspytateľnosť života, ktorému chýba pohotový zmysel pre humor. Ale iní sa na ňom bavia dobre...;o))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu